Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Доставка "Укрпошта" (тільки за Повною передоплатою) Усі замовлення незалежно від суми відправляються лише за Повною передоплатою на банківську картку, розрахунковий рахунок ФОП від Приватбанку або через електронні способи оплати (LiqPay, WayforPay, Оплата частинами, Миттєва розстрочка). Вартість доставки за тарифами Укрпошти. Розрахувати можна на сайті: https://www.ukrposhta.ua/ru/taryfy-ukrposhta-standart Відправлення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення.
- Оплата доставки: Продавець оплачує частину доставки у розмірі 20 грн. Покупець оплачує решту доставки у розмірі 30 грн. Спосіб оплати: Пром-оплатою. Оплата по факту отримання: Покупець може оплатити товар при отриманні посилки, додатково стягується комісія у розмірі 1,5% від суми замовлення + 15 грн.
- Самовивіз з вул. Велика Васильківська 80, 2 хвилини від метро Олімпійська, орієнтир вивіска ШОУ-РУМ ДЛЯ МАЙСТРА тел. +380959385378 - Шоу-Рум • Час роботи пункту самовивезення: Понеділок – п'ятниця з 09:00 до 19:00, Субота – 10:00 до 17:00. Неділя вихідний!
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Компанія «Нова пошта» пропонує клієнтам кілька зручних способів отримати відправлення: У найближчому відділенні самовивозом; Кур'єрська доставка за адресою одержувача; У поштоматі; Відправлення провадиться протягом 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення. Якщо замовлення залишено на сайті або оформлено за телефоном у другій половині дня, замовлений товар знаходиться на дальньому складі (в іншому місті) – доставка може тривати до 3 робочих днів.
Способи оплати
- Оплата товару при отриманні на "Новій Пошті" Вартість послуги: 20 грн. + 2% від суми платежу Оплата товару при отриманні на "Rozetka" Вартість послуги: 15 грн. + 1,5 % від суми платежу Замовлення на суму до 500 грн не надсилаються післяплатою.
- Оплата готівкою можлива тільки при отриманні товару в фізичному магазині (Шоу-рум). Це означає, що ви можете розрахуватися готівкою лише при самовивозі замовлення з магазину.
Гарантія:
Гарантійний термін на продукцію бренду BaByliss PRO складає 12 місяців з дня придбання кінцевим покупцем.
Надання користувачам послуги безкоштовного гарантійного обслуговування можливе лише в тому випадку, якщо причиною дефекту продукції є заводський шлюб або якщо несправність виникла внаслідок використання при виробництві неякісних комплектуючих.
Гарантія не поширюється: на деталі, що швидко зношуються (ножі до машинок, сітки, що голять, складові привода, насадні щітки, елементи живлення та акумулятори).
Претензії до виробу необхідно пред'являти безпосередньо до уповноваженого сервісного центру. Сервісний центр, на підставі договору з продавцем, компетентний давати висновок про причину та характер несправності. Заміна виробу проводиться лише у випадку, якщо його не можна відремонтувати. При заміні виробу гарантійний термін обчислюється наново з дня передачі виробу споживачеві.
Власник виробу здійснює його доставку за адресою виконання гарантійного ремонту та назад самостійно.
Термін гарантійного ремонту визначається ступенем несправності виробу і може сягати 45 днів із моменту звернення.
Організація, що торгує, несе відповідальність за умовами гарантійних зобов'язань тільки в межах суми, сплаченої покупцем за даний виріб.
При необгрунтованому зверненні до сервісного центру покупцю може бути виставлено рахунок за діагностику несправності виробу. УВАГА!!!
Необґрунтованими вважаються звернення у разі визнання їх не гарантійними уповноваженим сервісним центром.
Гарантійний термін на товари торгової марки BaByliss PRO складає 12 місяців з дня продажу за умови дотримання покупцем усіх положень, викладених у Інструкції з експлуатації.
Надання користувачам послуги безкоштовного гарантійного обслуговування можливе лише в тому випадку, якщо причиною дефекту продукції є заводський шлюб або якщо несправність виникла внаслідок використання при виробництві неякісних комплектуючих.
Гарантія не поширюється: на деталі, що швидко зношуються (ножі до машинок, сітки, що голять, складові привода, насадні щітки, елементи живлення та акумулятори).
Претензії до виробу необхідно пред'являти безпосередньо до уповноваженого сервісного центру. Сервісний центр, на підставі договору з продавцем, компетентний давати висновок про причину та характер несправності. Заміна виробу проводиться лише у випадку, якщо його не можна відремонтувати. При заміні виробу гарантійний термін обчислюється наново з дня передачі виробу споживачеві.
Власник виробу здійснює його доставку за адресою виконання гарантійного ремонту та назад самостійно.
Термін гарантійного ремонту визначається ступенем несправності виробу і може сягати 45 днів із моменту звернення.
Організація, що торгує, несе відповідальність за умовами гарантійних зобов'язань тільки в межах суми, сплаченої покупцем за даний виріб.
При необгрунтованому зверненні до сервісного центру покупцю може бути виставлено рахунок за діагностику несправності виробу. УВАГА!!!
Необґрунтованими вважаються звернення у разі визнання їх не гарантійними уповноваженим сервісним центром.
Гарантійний термін на товари торгової марки BaByliss PRO складає 12 місяців з дня продажу за умови дотримання покупцем усіх положень, викладених у Інструкції з експлуатації.