Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Компанія «Нова пошта» пропонує клієнтам кілька зручних способів отримати відправлення: У найближчому відділенні самовивозом; Кур'єрська доставка за адресою одержувача; У поштоматі; Відправлення провадиться протягом 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення. Якщо замовлення залишено на сайті або оформлено за телефоном у другій половині дня, замовлений товар знаходиться на дальньому складі (в іншому місті) – доставка може тривати до 3 робочих днів.
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Умови доставки та оплати 🚚 Вартість доставки – згідно з тарифами Укрпошти. 💰 Накладений платіж – комісія 2% від суми + 10 грн оплачується клієнтом. 🔹 Замовлення до 200 грн та замовлення способом доставки Стандарт – відправляються лише за повною передоплатою через: Банківську картку Монобанку Розрахунковий рахунок ФОП (ПриватБанк) LiqPay, WayforPay, Prom-оплата (безпечна купівля), "Оплата частинами", "Миттєвий розрахунок" 📦 Терміни відправлення: 1-2 робочі дні після підтвердження замовлення менеджером. Якщо замовлення оформлено у другій половині дня або товар знаходиться на дальньому складі, доставка може зайняти до 3-х робочих днів. ⚠ Важливо! Доставка не поширюється на великогабаритні товари (перукарські крісла, мийки, візки тощо).
- СамовивізСамовивіз з вул. Велика Васильківська 80, 2 хвилини від метро Олімпійська, орієнтир вивіска ШОУ-РУМ ДЛЯ МАЙСТРА тел. +380959385378 - Шоу-Рум • Час роботи пункту самовивезення: Понеділок – п'ятниця з 09:00 до 19:00, Субота – 10:00 до 17:00. Неділя вихідний!
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- ПісляплатаОплата товару при отриманні на "Новій Пошті" Вартість послуги: 20 грн. + 2% від суми платежу Оплата товару при отриманні на "Rozetka" Вартість послуги: 15 грн. + 1,5 % від суми платежу Замовлення на суму до 500 грн не надсилаються післяплатою.
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки при отриманні товару в фізичному магазині (Шоу-рум). Це означає, що ви можете розрахуватися готівкою лише при самовивозі замовлення з магазину.
- Оплата за реквізитами
Гарантія:
Гарантійний термін на продукцію бренду BaByliss PRO складає 12 місяців з дня придбання кінцевим покупцем.
Надання користувачам послуги безкоштовного гарантійного обслуговування можливе лише в тому випадку, якщо причиною дефекту продукції є заводський шлюб або якщо несправність виникла внаслідок використання при виробництві неякісних комплектуючих.
Гарантія не поширюється: на деталі, що швидко зношуються (ножі до машинок, сітки, що голять, складові привода, насадні щітки, елементи живлення та акумулятори).
Претензії до виробу необхідно пред'являти безпосередньо до уповноваженого сервісного центру. Сервісний центр, на підставі договору з продавцем, компетентний давати висновок про причину та характер несправності. Заміна виробу проводиться лише у випадку, якщо його не можна відремонтувати. При заміні виробу гарантійний термін обчислюється наново з дня передачі виробу споживачеві.
Власник виробу здійснює його доставку за адресою виконання гарантійного ремонту та назад самостійно.
Термін гарантійного ремонту визначається ступенем несправності виробу і може сягати 45 днів із моменту звернення.
Організація, що торгує, несе відповідальність за умовами гарантійних зобов'язань тільки в межах суми, сплаченої покупцем за даний виріб.
При необгрунтованому зверненні до сервісного центру покупцю може бути виставлено рахунок за діагностику несправності виробу. УВАГА!!!
Необґрунтованими вважаються звернення у разі визнання їх не гарантійними уповноваженим сервісним центром.
Гарантійний термін на товари торгової марки BaByliss PRO складає 12 місяців з дня продажу за умови дотримання покупцем усіх положень, викладених у Інструкції з експлуатації.
Надання користувачам послуги безкоштовного гарантійного обслуговування можливе лише в тому випадку, якщо причиною дефекту продукції є заводський шлюб або якщо несправність виникла внаслідок використання при виробництві неякісних комплектуючих.
Гарантія не поширюється: на деталі, що швидко зношуються (ножі до машинок, сітки, що голять, складові привода, насадні щітки, елементи живлення та акумулятори).
Претензії до виробу необхідно пред'являти безпосередньо до уповноваженого сервісного центру. Сервісний центр, на підставі договору з продавцем, компетентний давати висновок про причину та характер несправності. Заміна виробу проводиться лише у випадку, якщо його не можна відремонтувати. При заміні виробу гарантійний термін обчислюється наново з дня передачі виробу споживачеві.
Власник виробу здійснює його доставку за адресою виконання гарантійного ремонту та назад самостійно.
Термін гарантійного ремонту визначається ступенем несправності виробу і може сягати 45 днів із моменту звернення.
Організація, що торгує, несе відповідальність за умовами гарантійних зобов'язань тільки в межах суми, сплаченої покупцем за даний виріб.
При необгрунтованому зверненні до сервісного центру покупцю може бути виставлено рахунок за діагностику несправності виробу. УВАГА!!!
Необґрунтованими вважаються звернення у разі визнання їх не гарантійними уповноваженим сервісним центром.
Гарантійний термін на товари торгової марки BaByliss PRO складає 12 місяців з дня продажу за умови дотримання покупцем усіх положень, викладених у Інструкції з експлуатації.