Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товару належної якості провадиться відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), а саме: 1) товар не був у використанні; 2) збережені споживчі властивості товару; 3) збережена повна комплектація товару, у тому числі упаковки, заводські плівки, наклейки та пломби; 4) збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих; 5) збережений чек або видаткова накладна, видана покупцю під час купівлі. В цьому випадку необхідно: Звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом: - за телефонами +380 (093) 003-90-60 (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 17:00); - за допомогою месенджерів Viber, Telegram, Facebook Messenger (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту). Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашим консультантам. Також звертаємо увагу на список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0 %BF): 1) косметичні засоби; 2) товари в аерозольній упаковці; 3) апарати для гоління та стрижки волосся; 4) гребінці, гребені та масажні щітки для волосся, у тому числі й інструменти, що мають подібний механізм використання.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.